wtorek, 14 lutego 2012

;(

Przepraszam, ale notka będzie prawdopodobnie dopiero w piątek. Ewentualnie jutro. W czwartek na pewno nie. Więc jutro, piątek lub weekend...

Bardzo przepraszam że tak długo. Jutro mam bardzo ważny sprawdzian z historii. Strasznie się boję a muszę dostać 4 lub5 żeby poprawić... Mam wrażanie że nic nie umiem ;( Wiem że Was to nie obchodzi ale teraz właśnie płacze. To jest dla mnie takie ważne że aż nie mogę wytrzymać. Muszę wszystko umieć na błysk żeby pokazać panu, który nie lubi mnie i mojej mamy, że mnie na to stać. Życzcie mi powodzenia. Kocham Was bardzo i jeszcze raz przepraszam ;*


;(((((

2 komentarze:

  1. smutno; ( ech no nic to czekam na rodziałek i trzymam kciuki za ciebie. Napewno ci się uda dostać 4 lub 5 ; ** Tzymam kciuki!; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jula! Kochana weź głęboki oddech i odetchnij. Co za dużo to niezdrowo. Poucz się, ale bez spięć. Wiem, że Ci się uda <3 Czekam oczywiście an rozdział, ale sama wiem, że nauka jest ważniejsza. Nie dołuj się, dasz radę ;) W końcu to tylko historia, gorzej byłoby gdyby był to na przykład niemiecki oO . Nieważne. Dasz radę :* Niech moc Directioners będzie z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń